JULEN NÄRMAR SIG

Åååh idag var en skön dag faktiskt! Även om den inte alls visade sig bli så som jag hade planerat. På engelskan hade jag mycket kul då min goda klasskamrat återberättade Alladin så roligt att jag helt ärligt nästan doooog av garv haha, finns inte bättre ord för att förklara känslan! :)


Anyway sen var det meningen att jag skulle träna med nana men hon skulle dock jobba i sista stund, så jag drog hem istället. När jag närmar mig mitt hus ser jag att vi ännu en gång fått något lite konstigt hemskickat haha förut var det ägg nu fick vi två.. ni vet stora plastsaker som man har på skrivbordet för att inte rita på bordet typ haha ? :P visar en bild för dom som inte kan förstå min utmärkta förklaring haha :P

<---saken som vi fick :P


Dessutom såg jag att mami hade köpt årets första julmust, presentpapper och eticketter OCH dessutom en jätte söt chokladkallender till mig!! hihi mami är så söt och snäll ibland!! :D

Igår snöade det, idag var det minusgrader och julartiklar kommer hem till oss :P (eller köps in dårå haha)


Aja kanske drar ut på en promenad ikväll får se om jag orkar, måste göra något eftersom det inte blev någon träning! :)


Ciao <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback