Helgen är slut!!

Igår sa jag till min pappa: "Pappa hoppas att det kommer va snö i år, annars är det inte samma julkänsla och dessutom vill jag åka skidor." Min pappa hoppades dock inte på samma sak.. :P Men kolla vad som hände idag, 16 November runt klockan 12:40 började det att snöa i underbara Danderyd!! :D
<----bildbevis för snön för er som inte fick njuta ;)




Igår var jag som sagt hemma heeela dagen, fett skönt! eller nja haha. vaknade runt tolv tror jag.. sen åt jag frukost och klädde på mig. Städade mitt rum, tog ut min gamla tv som bara stått och skräpat samt min gamla stereo och massa annat som inte alls skulle vara här. Därefter krattade jag löv med min mami.. Och även om jag gjorde så mycket så kändes det skönt på något sätt. Därefter skrev jag min bokanalys som jag gjorde klart i morse.. Pluggade även inför idrottsprovet och till italienska läxan. Igår kväll bakade jag även en kladdkaka. För första gången i mitt liv så råka jag bränna den :O Ironiskt nog så var det just igår som jag hade den i ugnen EXAKT enligt receptet haha. Anyway, med en bit bränd kladdkaka gick jag och lade mig i min soffa och tittade på "Pianisten". Grät. Haha. Sen sov jag :P


Nu ska jag äta snart tror jag, hör iallafall hur mamma fixar i köket :P NU ROPAR DOM!!


Ciao <3 <3


P.S. GLÖM INTE ATT TITTA PÅ ONE TREE HILL & GOSSIP GIRL!!

bild på min snygga polentröja haha kände stort behov av att ha på den igår :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback