Ensam hemma

Ibland känns det ju som om man ständigt flyr ifrån något men man vet inte riktigt ifrån vad eller vart man vill komma.. Och vad ska man egentligen göra om en vän som man litat på länge har svikit en? Om man märker att lögner kommer fram och att saker du sagt till den här personen som du velat ska vara hemliga kommit ut? Va ska man göra då?


Idag var jag som sagt ledig och har haft mycket tid att tänka, en sak är säker iallafall. Jag ska flytta utomlands, antingen efter gymnasiet eller studierna. Vill bort.


Har suttit hemma hela dagen, blev inte av med frisören. Fanns inte tid. Ska dit istället på fredag. Och nästa helg ska jag åka till Polen, min mormor fyller 70 och vi ska göra en överraskningsfest åt henne, hähä.


Måste fortsätta plugga nu, ciao<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback