Ännu en tisdag

Vad ska man göra om man upptäcker ett svek som hänt en tid tillbaka? Ska man reagera och säga till? Även om det inte förändrar något? Ska man hämnas om man tror att denna person nog ändå inte kommer att bry sig? Vad ska man göra?

Ingen förklaring till dessa tankar. Va bara tvungen att få ut allt detta.


Idag var det en normal dag.. regnade hela dagen så jag kom hem blöt :( Hemma har jag mest suttit och pluggat, eller iallafall försökt!! :P


Dessutom bestämde jag och olivia oss för att vi vill åka först på sportlovet tillsammans till fjällen :P så vi planerar med vem oså :P hihi och sen på sommaren så planerar vi också lite :P kanske till turkiet eller så får vi hitta på något :P italien vore bäst för det finns det fina killar!! :D :P


Aja nu är jag för inne i tvn, tittar på Ugly Betty och sen Desperates Housewives!! :)

Har haft en lite jobbig dag och känner nu att jag börjar få huvudvärk :/ ville bara visa den här underbara bilden från när jag va i polen. Och btw på fredag åker jag till polen idag :P fast bara över helgen!!


Ciao <3 <3


P.S. Det är något jag inte har berättat. Jag kanske har hjärtproblem, har nämligen ont i hjärtat ofta och eftersom hjärtproblem finns i släkten så är risken stor att även jag är drabbad. Försökte få en tid hos läkaren nu när jag ska till Polen men allt var upptaget. Ska försöka boka nästa gång jag åker dit. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback